torsdag 21 mars 2013

Nykär...i skor...

Föll handlöst för ett (läs några) par skor. Direkt när jag såg dem blev jag upp över öronen förälskad! Då kanske Ni undrar vad det är för några, nej det är inga femtoncentimeters stilettklackar utan ett par helt vanliga Converse Chuck Taylor All Star. Helt vanliga men ändå ovanliga, de är nämligen inte enfärgade - som pricken över i:et är de Green Day-inspirerade. Mönstren på skorna består av mönster från välkända Green Day-album, till exempel "Dookie" och "American Idiot". Jag är en sådan person som gillar all sorts musik och nördar in mig på en viss sorts musikstil i taget. Det var inte så länge sedan jag hade min "Green Day-period", därför är jag 99 % fast besluten att införskaffa ett sådant här par, kan bara inte bestämma vilka som är snyggast...
Dookie-inspirerade All Stars
American Idiot-inspirerade All Stars
HÄR hittar Du alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar