lördag 4 januari 2014

- 2013 - 2014 -

2013 har varit ett förändringens år. Förändringar modemässigt, garderobsmässigt, stilmässigt men även för mig som person. Som vanligt har jag rört mig mellan vår allas kära huvudstad, Stockholm, samt även Göteborg och Malmö. Jag har fyndat en hel del favoriter, som jag sedan burit i ur och skur. Dessa är så flitigt använda att jag undrar om jag någonsin använt något plagg så flitigt under hela min livstid Skämt åsido, men så är det nästan. Mitt shopppingår har med andra ord alltså varit super!
   Jag funderade i december på att göra en lång årsresumé, som så många andra bloggare, men jag bestämde mig för att blicka framåt mot 2014 istället. Mina förväntningar och förhoppningar på detta nya år är bl.a. att jag ska få mer tid för mig själv (och bloggen), bli mer välstrukturerad och att försöka minska all stress och press. Jag vill organisera min garderob på ett nytt sätt (som jag gör allt som oftast 1-3 gånger om året), men även organisera upp resten av mitt liv på ett bra sätt. Jag ser fram emot att göra nya shoppingfynd (woho!), men även ta hand om och ”nyanvända” de kläder jag redan har för att inte vara alltför elak mot miljön Jag hoppas och önskar även att vädret blir till fördel för mycket fotografering ute i den vackra naturen!
   I’ll have the time of my life!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar